Khamis, 8 April 2010

Tengah malam ini

Aku tidak pasti di hati ku
Mungkinkah pilu
Mungkinkah terharu
Mungkinkah terus merindu .

Atau aku sepi
Atau harapan ku terhenti .

Benarkah kau tidak mengerti
Perlukah aku menanti
Hingga satu masa nanti
Kau berada disini
Berada rapat di sisi
lalu kau curahkan rasa hati
Kau sanggup sehidup semati .

Atau aku yang tidak mengerti
Bicara penyataan hati
Tentang kau yang sudah di miliki
Kau punyai insan yang kau kasihi
Kau bersembunyi disebalik baris puisi .








6 ulasan:

  1. kalau nk tau beranikan diri tanya hahaha

    BalasPadam
  2. salam..

    di tengah malam yang sunyi dan sepi..
    bersimpuh aku sendiri
    pada kasih yang bersemi mati..

    moga bahagia meniti hari..

    :)

    BalasPadam
  3. ermm puitis...

    karang sendiri ke ni??

    BalasPadam
  4. Buat sendiri .
    tulisan dari hati ....

    BalasPadam

Aku hanya ....

Foto saya
Berbicara tentang pengalaman semalam . Hari ini dan esok sebuah harapan .....

Pengikut