Rabu, 21 April 2010

Dalam aku sepi

Aku tercium wangian kasih
Entah di mana kau bersembunyi
Mungkinkah kau berada di langit tinggi
Haruman mu turun bersama embun pagi
Membasahi bumi hati .

Mungkinkah aku menyentuhi diri mu
Kerana insan saperti ku
Saperti layak mendengar cerita
Dari perbualan pemuja kasih
Yang selayak dengan mu .

Perlukah aku berputus asa
Kerana hidup mati jodoh pertemuan
Adalah kuasa yang Maha Kuasa ...





12 ulasan:

  1. SEPI ITU INDAH..

    betul kah begitu?

    BalasPadam
  2. Ku cuba cari keindahan dari kesepian ....

    Yang ku jumpa kerinduan

    demi kerinduan ......

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. oohhh yaa..saya tak pernah dengarla pasal MEE KERABU ni...yang selalu makan NASI KERABU je..ehehe..

    BalasPadam
  5. Hihi....

    sedap

    sedap

    sedap

    Sampai menjilat sudu !!!!!

    BalasPadam
  6. ..datang lagi..

    oppss...nasi kerabu kelantan kalo tak ada budu memang tak sah..hehe..

    dan satu lagi..kalo makan nasi kerabu, lebih menyengat menggunakan tangan..ehhee..kalo makan pakai sudu ni kureng skett...hehe

    BalasPadam
  7. ..menjawab soalan..

    kalo tanya saya, memang saya akan cakap tak sedap nasi kerabu kalo takde budu..memang nasi kerabu dan budu ni memang sangat sinonim..kalo makan nasi kerabu tanpa budu ni, memang terasa sangat ada 'cacat' pulak..hehe

    BalasPadam
  8. alamak !!

    abg tak makan budu ....

    BalasPadam
  9. ..jawapan..

    memang tak penah-penah lagi dengar orang makan nasi kerabu dengan cencaluk dan sambal belacan ni. paling kurang pun kita makan nasi kerabu leh gakla dimasukkan sambal lada kalo sesapa yang suka pedasla kan..ehehe..

    oppss, saya belum tengok lagi tempat pemprosesan budu nih..ehhehehe...

    tapi apa yang penting, BUDU tu sedap gak di makan bersama dengan ulam ulaman dan ikan bakar..waaaa..

    BalasPadam
  10. hihi...

    selamat menikmati nasi kerabu ...

    BalasPadam
  11. ...jawapan lagi..

    di kelantan memang banyak tempat membuat budu ni..dan apa yang penting, budu yang dimakan itu pastikan ianya halal..hehhee..halalan toyyibah..

    p/s: saya memang orang kelantan pun..thats why saya suka makan nasi kerabu dan BUDU ituu...hehhehe

    BalasPadam
  12. bagus bagus !!

    Kelantankan di kenali dgn neri serambi Mekah ....

    BalasPadam

Aku hanya ....

Foto saya
Berbicara tentang pengalaman semalam . Hari ini dan esok sebuah harapan .....

Pengikut