Jumaat, 14 Mei 2010

Wangian kasih mu

Biar kau jauh dari sini
Kau selalu di hati .

Salam kasih mu puteri
Harum melekat pada jari jemari
Ku cium setiap hari
Meresapi keseluruh sanubari .

Malangnya aku bukan raja memiliki sebuah negeri
Aku hanya ada sebuah cinta yang suci
Insan yang memuja mu setiap hari ...

Disini ku ungkapkan janji
Aku mencintai mu sepanjang hayat diri
Moga engkau lebeh memahami
Dan tersenyum biar pun hanya pada sebuah mimpi
Kita akan bersanding di sebuah pelamin misteri ...

8 ulasan:

  1. salam..

    moga haruman kasih yang dicari mekar selalu di kamar hati selamanya..

    terima kasih..

    BalasPadam
  2. ohoo mcm tajuk lagu lestari hehe

    http://www.youtube.com/watch?v=PiWQr1GUnPk&feature=related

    lain sikit je tajuk dia hehe
    ko kasi la kt awek yg ko suka tu ekeke

    p/s>>suke aku pelamin misteri haha dok bayang ni mcm mana bentuk dia ehe

    BalasPadam
  3. wah
    romantik la ekau abang
    serius

    p/s : jangan lupa mengikuti episod 8 siri Antara Dia,Kau Dan Aku hanya di www.hanspunyablog.blogspot.com

    BalasPadam
  4. sugar 2..

    hihi ma kacih ...

    BalasPadam
  5. C A S ...

    wangi memang wangi ...

    BalasPadam
  6. Miss ...

    tunggu nak sanding baru tau ...

    BalasPadam
  7. hans...

    terima kasih ..

    ok ok ...

    BalasPadam

Aku hanya ....

Foto saya
Berbicara tentang pengalaman semalam . Hari ini dan esok sebuah harapan .....

Pengikut